woensdag 11 december 2013

Te Koop!

Ik kom uit een echt ondernemers gezin en woon nu ook samen met een ondernemer haha, dus als je dan op je zoek tocht naar leuke stoere en robuuste woonaccessoires tegen mooie dingen aanloopt en bij een leuke groothandel terecht komt waarom dan niet zelf gaan verkopen.....

Dus bij deze heb ik de volgende artikelen in de verkoop:

 
Oud houten chinees krukje 69,95
 
Stoere hardstenen rammen
bruin/grijs   55,00
beton kleur 60,00


Zeer zware robuuste poeren 69,95
 

Oude houten kandelaar vergrijsd hout 27,95 P.S
oude houten ovenschep mooi stoer in de keuken
     links  45,00        
rechts 39,95   

   oud frans louvreluik 69,00




 oude chinese bankjes heb er 2
lengte 143cm breedte 17cm hoogte 51cm
   lengte 133cm breedte 18cm hoogte 54cm   
135,00 per stuk

Grote houten trog 94cmx42cm
VERKOCHT!

Klein oude houten bankje voor bijv in de vensterbank
29,95

Mooi zeer oud hertenkopje
80,00
 
Sommige dingen zijn zo zwaar dus eigenlijk niet te versturen maar ophalen mag altijd.
Zien jullie wat leuks mag je mij altijd mailen: michel1977@hetnet.nl
excl verzendkosten.
 
liefs linda
 
 

10 opmerkingen:

  1. Linda wat een leuke dingen heb je te koop inderdaad! Allemaal wel mijn smaak, maar het budget is opper dan op ;-) Je hebt een erg leuke blog, mooie dingen hoor! Wens je fijne avond in je mooie huis!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die verkoop moet gaan lukken hoor je hebt zulke spullen. Ik vind die mangelbak mooi.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, maar deze maand is al zo duur....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items Linda! Helaas staan er deze maand nog wat uitgaven op de planning, dus ik moet rustig aan doen. Maar ik weet wel zeker dat deze spullen zo weg zijn! Succes met de verkoop!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat eens toere spullen!
    Die raak je vast binnen no time kwijt!!
    Lieve groet!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ga je niet lang mee zitten blijven, denk ik. Wat een leuke spullen. Hier wil ik niet veel spullen meer in huis. Alleen maar als er wat uitgaat, heb ik besloten.
    Succes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spullen Linda maar mijn budget is daar even niet toereikend voor ,maar ik wens alle succes met de verkoop !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda, ik weet echt niet wat die werkbank of ossenoog hoeveel dat kost
    veel stukken zijn daar ook niet geprijsd….. er zitten leuke spullen tussen hoor, maar ja zoals altijd by antiek en brocante moet er net dat zijn dat je zoekt, wij waren naar niks speciaals op zoek…gewoon er even tussenuit !
    fijne avond nog
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt leuke spullen in de verkoop zeg. Als ik nog wat nodig hebt weet ik je te vinden, want ik ga je volgen!! Alle goeds voor 2014. Gr. Jac........

    BeantwoordenVerwijderen