woensdag 27 november 2013

BLOGSWAP

Zo leuk initiatief van Lynda ik dacht daar doe ik aan mee...
Afgelopen maandag lag er al een pakketje voor mij op de deurmat zo leuk kan natuurlijk niet wachten met openmaken haha heb het wel geprobeerd hoor.


Heb een mooi houten hart gekregen, een stoere ketting met leer en een kaart met een prachtige tekst om te versturen.

 
 
Dit alles heb ik gekregen van Nathalie van www.worldlytreasury.com echt super lief ben er heel erg blij mee!
Heb trouwens mijn cadeau vandaag verstuurd naar...........................dat ga ik niet zeggen natuurlijk, ben benieuwd wat diegene er van vind. Wat is het eigenlijk leuk om iemand iets te geven die je niet of nauwelijks kent.
 
 
Ook nog een nieuwtje na lang wikken en wegen staat ons huis te koop! Moeilijk hoor want het is een prachtig huis maar voor ons op de verkeerde plek.
 
lieve groet linda
 
 
 
 
 

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk...een kadootje van iemand die je bijna niet kent. Je huis te koop gezet, dat is spannend. Als je niet op de goede plek zit, voel je je ook niet fijn. Succes met de verkoop, jullie nieuwe huisje gaat er vast weer net zo mooi uit zien.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om mee te doen Linda, het is een superinitiatief, je bent
    heerlijk verwend...nu jouw ontvanger nog..

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik heb de mijne ook binnen maar moet nog op de foto.
    Succes met de verkoop van je huis, en je krijgt vast weer een prachtig huis. Want een huis moet wel je thuis zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda, leuk zeg zo een kadootje opsturen of krijgen van iemand die je niet kent…ik vind kadootjes reuzeleuk….de waarde speelt geen rol alleen het gebaar of het verhaal dat achter het gegeven schuilt….vind dat nu eens een reuze idee !! Ho wat lees ik …ga je verhuizen ? Ik wens je in ieder geval veeeel succes met de verkoop want jullie dromen waarschijnlijk al van het nieuwe stekje….al iets op het oog?? Ben even gaan googlen naar Vintage item wat tof zeg…ik kende dat helemaal niet …..is niet zo ver ongeveer half uurtje rijden ……!! als je nog eens deze kant uitkomt heb ik nog wel toffe adressen hoor…haha…
    alvast een fijn weekend
    lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes heb je gehad...is wel een leuk idee.
    Succes met de verkoop van je huis...
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij ben je de eerste die de swap op haar blog heeft :-)
    Mijn swap is gisteren op de post gegaan, het blijft een superleuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh zo leuk dat hartje ... veel succes met de verkoop van het huis, en de zoektocht naar een nieuw ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die van mij is ook al op de post, spannend.

    Veel succes met de verkoop van je huis.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bijzonder Linda! Ik had er nog niet van gehoord hihi. En spannend hoor een zoektocht naar een woning. Maar wel erg leuk! Daar ga jij net zoiets moois van maken als in je huidige woning!! Enne die bordjes in de winkel, geen slecht idee ;) misschien is een blogger meeting wel leuk!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zegh zo'n actie! En je huis te koop, dát is spannend!! Heb je weer een nieuwe uitdaging!

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo jammer ik wist van niets ik had ook graag meegedaan. Wat spannend je huis verkopen. Maar wel leuk om weer een hele nieuwe uitdaging aan te gaan.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om verwend te worden met mooie kadootjes!

    Spannend hoor je huis in de verkoop; succes.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Linda,
    Via een ander blog kom ik bij je!
    Mooi blog heb je en ik ga je volgen!
    Leuk die kerstswap, je komt ze op dit moment over tegen.
    Ik wens je veel succes bij de verkoop van je huis. Hopelijk zit het mee!
    En een mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee is dat, hoor. Ik ben het al op een paar blogs tegengekomen. Ga er volgende jaar ook aan meedoen, denk ik.
    Veel plezier met je leuke presentjes.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen